Jumat, 04 Maret 2011

BILA HATI MENGERTI!!!

















Ermm.. bila baca blog sahabat2 dan saudara ISLAM semua, berdebar jantung saya bila memikirkan sumbangan saya terhadap perjuangan ISLAM terlalu kecil selama ini.. Terlalu lalu lah kecilnya..Sebak rasa! Namun, syukur kerana ALLAH menyedarkan saya betapa selama ini saya lalai mengikut kata hati yg tidak mengerti.. Kini, masa yg sesuai utk melangkah!! Melangkah lebih jauh ke medan dakwah dan tarbiyyah tanpa menoleh ke belakang lagi.. Masa yg berlalu ditinggalkan walaupun terkesan lantaran jahilyyah yg membekas namun saya tidak akan gentar lagi!! ALLAH tidak memandang siapa kita dahulu tetapi siapa kita sekarang dan akan datang?? Wahai pejuang2 ISLAM..bantulah saya agar kita sama2 tetap terus dalam PERJUANGAN ini.. Biar REBAH jangan BERUBAH!! Biar TERBUANG terus BERJUANG!!Hidup ISLAM!!!!!!!!!!!!!!!

by : VHIA 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar